onsdag 30 januari 2013

Nya planer!

Lunchen med Cameron om Nordkorea blev inte av, eftersom han inte ansåg sig ha tid att resa till Stockholm, där jag nu befinner mig ett par dagar. Detta trots att jag meddelade honom ändrad plats två timmar i förväg!

Skamlig nonchalans!

Nåväl, jag lär väl se honom i det närmaste, i och med att jag ska ta en snabbtur Bryssel, München och så vidare de närmaste dagarna. Jag tar alltid högervarv på mina Europa-resor, känns mest naturligt.

Bråda dagar nu, att reflektera, blogga, förankra, besvara, kommentera, blogga, planera, blogga, skriva reseräkning, blogga, och plötsligt är det dags att resa igen!

På mina resor besöker jag alltid dig, enkle undersåte, om än på ett högre plan. Eller rättare sagt, i ett plan. Titta upp, 8000 meter över ditt blottade huvud där du står vid ditt enkla tjäll och torp vinkar jag.

Med ena handen, den andra twittrar jag med.

Inga kommentarer: