fredag 25 januari 2013

Äras den som äras bör!

Mitt uppdrag, ehuru hur oerhört viktigt för Världen det månde vara, kommer om icke allt för länge till vägs ände.

Då blir det tid även för mig att njuta livets otium efter en lång och unik bana i menighetens tjänst.

Jag har förberett för alla i Sverige, EU, Världen att enkelt sända sina tacksamma hälsningar till dess upphöjde världsförbättrare, när den dagen randas.

Följande komposition kommer finnas på samtliga webbplatser i den svenska förvaltningen, naturligtvis inkluderande regeringens, utrikesdepartementets, riksdagens. Dessutom på samtliga EUs och FNs publika webbplatser med anknytning till utrikes frågor.


Ett enkelt "Klick" sänder mig ett tacksamhetsbudskap, skickar en tweet från ett speciellt konto (@thankyou_the_wise_guy) och leder i samma ögonblick den tacksamme till en sida som står öppen för bidrag till min pensionsfond.

Inga kommentarer: