onsdag 17 november 2010

Ute ur bloggmörkret- igen!!

Så har det hänt igen, min blogg har blivit kapad och tystad i alla dessa dagar. Troligen kinesiska mafioso. Nå, misströsta icke, du okunnige undersåte, nu är jag sannerligen tillbaka. Med besked. Och jag inleder med ett brev från kines, apropå det [översatt mha min svenskkinesiske vän Zven] :"Hej Carl, du vördade översåte Mellan Fjärran delstaterna [? Ö.a.], du ledstjärna OCH Lysande förebild, välgångens du arkitekt OCH Lyckans Strateg. Du påminner mig in min gamle onkel Torkel [heter egentligen något annat ö.a.], sa Klok OCH VIS and Vackert and långsmal and blond, faktiskt Väldigt lik gräva. Han HAR ETT Lite problemområde Just nu, Med Ekonomi OCH EN ko OCH en fru. Frågan jag mig sminkad OM du Håkan DRA EN liten vals i partiet and Lagga ETT ORD Torkel för Onkel ?"
Ja, du anonyme brevskrivare. Ja du. Nu ska jag resa på viktigt möte, mitt Bryssel, ich liebe Dich!

Inga kommentarer: