tisdag 23 november 2010

Spara liv - spara skattemedel


Är det icke få förunnat att se klarheten i ett intelligensens förklarade skimmer? Jo så är det! Tro mig, ty jag vet vad jag talar om, jag är en av de alltför få. Nåväl du obildade pöbel, nu låter jag mitt intellekt blänka och glimma till - och blinka icke, ty då riskerar du att missa ett välsignat ögonblick. Så här ligger det till, förstår du. På svenska sjukhus härjar Döden, och det i en sådan omfattning att du icke kan ana. Det är i själva verket så att det varje år dör tusentals svenska medborgare, fria individer och hedervärda borgare, på våra svenska skattefinansierade sjukhus. Det dör fler på svenska sjukhus än det dör i den svenska Försvarsmakten, utrikes tjänstgörande inräknat. Låt mig nu lämna ett förslag, som i sin enkelhet bär själva kärnan i ett genialt och överbegåvat sinne: stäng samtliga svenska sjukhus! På det viset besparas tusentals svenska mänskoliv från Döden på sjukhuset. Samtidigt frigörs mängder med kompetenta akademiker med god utbildning och i arbetsför ålder, och ställs till arbetsgivarnas, företagarnas, förfogande. Låt oss alltså starta ett upprop, gärna på Facebook - Spara liv, spara skattemedel, stäng sjukhusen NU!

Inga kommentarer: